Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Διαβάστε ανάρτηση από το ιστολόγιο Λοκομοτίβα για την άσχημη κατάσταση του τροχαίου υλικού


Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση από το ιστολόγιο Λοκομοτίβα, αλλά προσθέτουμε το ακόλουθο δικό μας σχόλιο:

Είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι αυτά ακριβώς τα προβλήματα αναδείκνυε στην προηγούμενη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ ο σημερινός Δ. Σύμβουλος από τη θέση του Διευθυντή Μηχανοστασίων & Εργοστασίων κος Αναγνωστόπουλος και μάλιστα για το λόγο αυτό απομακρύνθηκε από την θέση του. 

Ακριβώς αυτό είναι και το "στοίχημα" που έχει βάλει η νέα Διοίκηση. Πριν ζητήσουμε το κεφάλι τους επί πίνακι ας τους δώσουμε τουλάχιστον μια ευκαιρία να αντιμετωπίσουν την ομολογουμένως εξαιρετικά άσχημη κατάσταση του τροχαίου υλικού...

Διαβάστε την ανάρτηση:

"Η κατάσταση του τροχαίου υλικού έχει οδηγηθεί  σε απόλυτο τέλμα με την διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ να είναι  απλός παρατηρητής.
Aκινησίες και μεγάλες καθυστερήσεις από την αδυναμία έλξης  των ΔΗ  ,απο  ασθμαίνοντες  υπερτροφοδότες απο σβηστούς κινητήρες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε .
Χρησιμοποιούνται 2 μηχανές για να έλξουν 6 βαγόνια και ακόμα και έτσι  αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην τήρηση του δρομολογίου χώρια την τεράστια σπατάλη σε καύσιμα.
45 λεπτα καθυστέρηση σε δρομολόγιο Θεσ/κης -Αθήνας   με 2 ΔΗ να έλκουν σύνθεση 6 βαγονιων με 48 χιλιόμετρα στην ανωφέρεια είναι κάτι που μας ξεπερνάει...Όπως ξεπερνάει και τους επιβάτες που χρυσοπληρώνουν τα εισιτήρια ...

Αλλά να ήταν μόνο αυτό.....
Η βρωμιά και η δυσωδία εντός των θαλάμων μηχανοδήγησης θυμίζουν τριτοκοσμικές καταστάσεις.
Τα κλιματιστικά μόνο κλιματιστικά δεν είναι καθώς σταματάνε να δουλεύουν από βουλωμένα φίλτρα  ή  υπολειτουργούν .(Τις περισσότερες φορές  θυμίζουν εστίες παραγωγής ακάρεων  παρά οτιδήποτε  άλλο)
Καθίσματα σχισμένα και πενταβρώμικα  χωρίς αφρολέξ για ταξίδια 6 ωρών και βάλε.
Και ρωτάμε...Υπάρχει διοίκηση στην ΕΕΣΣΤΥ ;
Γιατί για  ομιλίες και ευχολόγια οι διοικούντες της ΕΕΣΣΤΥ  πρώτοι  και καλύτεροι
Όπως και στο λιβάνισμα της κυβέρνησης των  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παίρνουν άριστα 10 ..
Στα υπόλοιπα  είναι που δυσκολεύονται λίγο ...
Δεν ξέρουμε επίσης αν θα έχουν την ίδια δυσκολία να βάλουν τις υπογραφές στο ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ
 
ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥ


 


ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥ 2

ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣ  ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ

ΒΡΩΜΕΡΟΤΑΤΟ ΣΚΙΑΔΙΟ"



Πηγή:
- Απαράδεκτη κατάσταση στο τροχαίο υλικό(φωτό) .Τι κάνει η διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ επιτέλους;
http://osedriver.blogspot.gr/2016/11/blog-post_7.html?spref=fb


3 σχόλια:

  1. Γιωργος Λοκομοτιβα Θέλω να μου εξηγήσει ΕΝΑΣ για ποιο λόγο από το 2007 οι ΔΗ σειράς mlw 450 και 500 δεν παίρνουν την 8η σκάλα.
    και φορτώνονται 1240tn νον στοπ...
    Περιμένω μια απάντηση...ΕΝΑΣ ...
    Ποιος φταίει;

    Mixanikos Ose Η κατάσταση του τροχαίου υλικού είναι γνωστή με πολλά προβλήματα και σε βάθος χρόνου. Ακριβώς γι αυτό είπα πριν ζητήσουμε το κεφάλι τους επί πίνακι ας τους δώσουμε τουλάχιστον μια ευκαιρία...

    Γιωργος Λοκομοτιβα Από τον ουρανό κατέβηκαν; τι έκαναν όταν ήταν εκεί; η κατάσταση των ΔΗ είναι ίδια από το 2007...είχε μνημόνια το 2007.2008.2009..2009. μισό 2010;

    Mixanikos Ose Καταρχήν η κατάσταση των ΔΗ όχι μόνο δεν είναι η ίδια από το 2007 αλλά χειροτερεύει συνεχώς και μάλιστα με επιταχυνόμενους ρυθμούς. Νομίζω ότι έχουμε φτάσει στο χειρότερο σημείο που θυμάμαι τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Από ελλείψεις λαδιών είχαμε θραύσεις κινητήρων, από ελλείψεις τροχών δεν είχαμε εφεδρείες, από ελλείψεις προσωπικού έχουμε καταργήσει σχεδόν παντού απογευματινές και νυχτερινές βάρδιες. Μέσα σε αυτό το χάλι μια νέα διοίκηση σχετική με το άθλημα (γεγονός εξαιρετικά σπάνιο!!!) αναλαμβάνει τα ηνία. Φυσικά και ήταν εκεί αλλά όχι σαν νέα διοίκηση. Και νομίζω ότι από τη θέση τους αναδείκνυαν (τουλάχιστον ο σημερινός σύμβουλος που ήταν μηχανικός στη συντήρηση τροχαίου υλικού) τα προβλήματα και για αυτό το λόγο μάλιστα ξαναλέω απομακρύνθηκαν από τη θέση τους. Ως Κασσάνδρες και μάντεις κακών ειδήσεων. Νομίζω ότι το συμφέρον μας σαν εργαζόμενοι στο μαγαζί είναι να τους στηρίξουμε όσο μπορούμε και όχι να ψάχνουμε αφορμές για να τους τα χώσουμε πριν καλά καλά δούμε δείγματα γραφής τους. Εδώ δώσαμε στον Αλέξη δεύτερη ευκαιρία... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιωργος Λοκομοτιβα Οι ΔΗ mlw 450 /500 δεν παιρνουν την 8η σκαλα καθως κανουν διακυμανσεις ισχυος απο το 2007 ...εχουν προβλημα με την διασπαση και η εσωτερικη τους κατασταση ειναι σταθερα αθλια απο την πρωτη ημερα που μπηκα μεσα..εχω χιλιαδες παραδειγματα μεχρι υπηρεσιακο σημειωμα που μας καρφιτσωσε προισταμενος του Μθ σε ΔΗ επειδη καναμε αναφορα επειδη μεναμε στο δρομο με τις ιδιες ΔΗ συνεχως για την ιδια βλαβη...Αφου μας επεπληξε για την αναφορα μας φυγαμε με τις ΔΗ και ξαναμειναμε στο πλατυ!!!!σημερα οι ΔΗ ειναι πολλες σε ακινησια ...για πες μου λοιπον γιατι το δοκιμαστηριο ξηλωθηκε απο το μαι....γιατι το 2009 αλλαζαμε τα λαδια απο την δη με τα λιγοτερα χιλιομετρα σε αυτη με τα πιο πολλα...το 2009 το 2010 ειχαμε ελλειψη προσωπικου;ποσα οχηματα ηταν εκτος κυκλοφοριας πριν τα μνημονια;Μηπως να πιασουμε το θεμα με τα ρειλμπας;απο το 2004 εως σημερα;για κοιτα ακινησιες απο την ολυμπιαδα και μετα..τι να πρωτοθυμηθω;;;;;καμια δικαιολογια δεν εχουν ...προτασεις να δωθουν σε εργολαβους εκαναν και εκθεσεις ακινησιας το 2015....ΕΝΤΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ...καταλαβες συναδελφε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βεβαια μην λησμονουμε οτι οι mlw κανανε συνεχεια ρεντη ειδομενη ρεντη με το 80910-80911 χωρις σταματημο τις καλες εποχες οποτε εχουν χιλιαδες χιλιομετρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή