Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Ενίσχυση της σιδηροδρομικής διασύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη ζητούν οι Βουλευτές Τρικάλων και Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ

Ανοικτή επιστολή προς τον Διευθύνοντα Σύμβολο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππο Τσαλίδη, απέστειλαν σήμερα οι βουλευτές Τρικάλων και Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι βουλευτές Δριτσέλη Παναγιώτα, Παπαδόπουλος Αθανάσιος, Σιμορέλης Χρήστος, Βράντζα Παναγιώτα, Κατσιαβριά- Σιωροπούλου Χρυσούλα και Λάππας Σπυρίδων ζητούν την ενίσχυση της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Καλαμπάκας – Θεσσαλονίκης, συμπεριλαμβάνοντας στην επιστολή τους δύο έγγραφα των Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας.
Η επιστολή τους έχει ως εξής:

Θέμα: Ανάγκη ενίσχυσης της σιδηροδρομικής διασύνδεσης ανάμεσα στην Καλαμπάκα και στη Θεσσαλονίκη
Προς: Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Τσαλίδη Φίλιππο
Κοινοποίηση :
– Υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Σπίρτζη Χρήστο
– Υφυπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρυσοβελώνη Μαρίνα
Αξιότιμε κ. Τσαλίδη,
Σε συνέχεια της ενημέρωσής μας από τους Συλλόγους Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας, αλλά και κατόπιν αποστολής σημαντικού αριθμού αιτημάτων πολιτών και των 2 Νομών της δυτικής Θεσσαλίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την ανάγκη ενίσχυσης της σιδηροδρομικής διασύνδεσης ανάμεσα στην Καλαμπάκα και τη Θεσσαλονίκη.
Η διευκόλυνση του επιβατικού κοινού, η στήριξη της ανάπτυξης στη Δυτική Θεσσαλία, η προώθηση και του τουρισμού αλλά και της οικολογίας επιτάσσει την ενίσχυση των δρομολογίων από και προς τη Βόρεια Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό οι Σύλλογοι Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας έχουν ήδη καταθέσει μια σειρά από συγκεκριμένες προτάσεις για την υλοποίηση του εν λόγω αιτήματος, οι οποίες είναι υλοποιήσιμες και απολύτως βιώσιμες οικονομικά.
Στο πλαίσιο αυτό σας επισυνάπτουμε τις σχετικές επιστολές των Σ.Φ.Σ.Τ. και Σ.Φ.Σ.Κ, τις οποίες έχουμε καταθέσει και ως αναφορές προς το αρμόδιο Υπουργείο στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.
Με εκτίμηση,
Οι βουλευτές Τρικάλων και Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ :
– Δριτσέλη Παναγιώτα
– Παπαδόπουλος Αθανάσιος
– Σιμορέλης Χρήστος
– Βράντζα Παναγιώτα
– Κατσιαβριά- Σιωροπούλου Χρυσούλα
– Λάππας Σπυρίδων

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ – Σ.Φ.Σ.Τ.
Τρίκαλα, 29/8/2016
Σήμερα από τους νομούς Τρικάλων και Καρδίτσας υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα για την Θεσσαλονίκη , το 590/591 που ξεκινά από την Καλαμπάκα στις 08:19.
Ζητάμε την επέκταση του δρομολογίου desiro 2599/3590 έως τον Παλαιοφάρσαλο ώστε να ανταποκρίνεται με το ζεύγος 887/888 για να υπάρχει τουλάχιστον ένα (πολύ χρήσιμο) απογευματινό δρομολόγιο από τη δυτική Θεσσαλία προς τη Θεσσαλονίκη με ώρα άφιξης 22:45.
Το δρομολόγιο 2599 ξεκινά από την Θεσσαλονίκη στις 18:37 και φτάνει στην Λάρισα στις 20:12. Στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας θα παραμείνει για μία ώρα και θα αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη στις 21:09 με άφιξη στις 22:45. Σε αυτήν την μία ώρα το τρένο μπορεί να κινηθεί προς Παλαιοφάρσαλα (απόσταση 20 λεπτά) όπου θα συναντήσει το τοπικό δρομολόγιο που έρχεται από Καλαμπάκα για να παραλάβει τους επιβάτες που έρχονται από Αθήνα.
Η συγκεκριμένη μεταβολή θα προσθέσει χωρίς καμία οικονομική ουσιαστικά επιβάρυνση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεύτερο απογευματινό δρομολόγιο (εκτός του 591) από την Θεσσαλονίκη (αναχ 18.37) προς τη δυτική Θεσσαλία.
Ο Πρόεδρος                 Η Γραμματέας
Τριανταφύλλου Βασίλης    Τσιοτινού Αθανασία


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΖΑΜΠΑΚΑ 1, 43100 ΚΑΡΔΙΤΣΑ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 24410 70019, 6981802848
ΠΡΟΣ:
ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
ΚΑΡΟΛΟΥ 1-3, ΑΘΗΝΑ
ΚΟΙΝ. ΒΟΥΛΕΥΡΩΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΘΕΜΑ : ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 591/592 ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ
Είμαστε υποχρεωμένοι από τη θέση αυτή – θέση φιλίας για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου – να εκφράσουμε την εμμονή μας στο θέμα αυτό δηλαδή στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου Δυτικής Θεσσαλίας.
Ο Σ.Φ.Σ.Κ γίνεται πάντοτε αποδέκτης αιτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών επιβατών που αφορούν όχι μόνο στη ποιότητα της παρεχόμενης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξυπηρέτηση πελατών αλλά και στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Σχεδόν καθημερινά οι θέσεις των αμαξοστοιχιών δεν επαρκούν για την κάλυψη της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για σαββατοκύριακα και αργίες κυρίως της θερινής περιόδου. Το πρόβλημα μάλιστα γιγαντώνεται σε σχέση με τις αμαξοστοιχίες 591/592 Καλαμπάκας – Θεσσαλονίκης – Καλαμπάκας οι οποίες διερχόμενες από παραθαλάσσιες περιοχές του Νομού Πιερίας (Νέοι Πόροι, Λεπτοκαρυά, Κατερίνη) γεμίζουν ασφυκτικά και με επιβάτες που κινούνται από Λάρισα προς Πιερία με αποτέλεσμα να αδυνατούν να εξυπηρετηθούν αξιοπρεπώς οι επιβάτες της Δυτικής Θεσσαλίας με τις προαναφερθείσες αμαξοστοιχίες 591/592.
Ουκ ολίγες φορές οι επιβάτες που ταξιδεύουν από Θεσσαλονίκη προς Δυτική Θεσσαλία αδυνατούν να ταξιδέψουν λόγω υπερπληρότητας της αμαξοστοιχίας από επιβάτες με προορισμό την Λάρισα και τους ενδιάμεσους σταθμούς και μάλιστα όταν το τρένο είναι τύπου MAN (140 θέσεις καθημένων και 70 όρθιων).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι επιβάτες να αναχωρήσουν με την επόμενη αμαξοστοιχία μέχρι τον σταθμό Παλαιοφαρσάλου και ως εκ τούτου κυριολεκτικά να εγκλωβιστούν εκεί δεδομένου ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο δρομολόγιο για Καλαμπάκα μέχρι την επόμενη ημέρα.
Για το λόγο αυτό σας τονίζουμε ξανά πως είναι απαραίτητη η εν λόγω αμαξοστοιχία να κυκλοφορεί με πεντάδημη σύνθεση ώστε να ανταποκρίνεται στη μεγάλη ζήτηση θέσεων και να αποφεύγονται τα επεισόδια μεταξύ των επιβατών που ταξιδεύουν μέχρι την Δυτική Θεσσαλία και των επιβατών με προορισμό την Λάρισα οι οποίοι σημειωτέον ότι μπορούν άνετα να ταξιδέψουν με το επόμενο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη.
Παρακαλούμε λοιπόν θερμά την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξετάσει την δρομολόγηση πεντάδημης αμαξοστοιχίας ώστε αυτή να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του επιβατικού κοινού αλλά και να δικαιώσει τις προσδοκίες των επιβατών οι οποίοι φανερά εκδηλώνουν την προτίμησή τους στο τρένο ως μέσο διακίνησης πράγμα που μακροπρόθεσμα επιδρά προς όφελος της επιδιωκόμενης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κερδοφορίας.
Το επιβατικό κοινό έχει ξεκάθαρα εκδηλώσει την προτίμησή του στο τρένο ως μέσο διακίνησης το οποίο προσφέρει υψηλά στάνταρ ασφαλείας, είναι οικονομικό, γρήγορο και οικολογικό και σύμφωνα με το γνωστό μότο «με το τρένο ταξιδεύσεις δεν μεταφέρεσαι».
Από την θέση την οποία κατέχετε ευελπιστούμε ότι θα επιδείξετε την πρέπουσα ευαισθησία και κατανόηση ώστε να προσβλέπουμε σε μια ηλιαχτίδα ελπίδας.
Με εκτίμηση,
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο Πρόεδρος
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
τ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ Ο.Σ.Ε.



Πηγή:
- Ενίσχυση της σιδηροδρομικής διασύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη ζητούν οι Βουλευτές Τρικάλων και Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ
http://www.tameteora.gr/?p=100098


1 σχόλιο:

  1. Από χρόνια κάνουμε έγγραφες προτάσεις ένα μανάκι να κάνει το έμβολο Καλαμπάκα πσλιοφάρσαλος και να δίνει ανταποκρίσεις σε προαστιακά προς Θεσσαλονίκη και τραίνα του άξονα προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη και νομίζω ότι από αυτά που ακούω οι αρνητική αντίδραση ξεκινάει από κάποιους τοπικούς παράγοντες με κύριο επιχείρημα να μην χαθεί η απευθείας σύνδεση και έχουμε μετεπιβίβαση στον Παλαιοφάρσαλο.

    Όμως ουδέν κακόν αμιγές καλού. ΟΙ τραγικές ελλείψεις προσωπικού (μηχανοδηγών) "ανάγκασαν την τραινοσε να καταργήσει την απευθείας σύνδεση με IC (AEG) και να δώσει ΜΑΝ και ανταπόκριση με desiro. Νομίζω ότι ο κόσμος είδε ότι η μετεπιβίβαση ότι δεν είναι τελικά και κάτι τόσο τρομερό. Γλυκάθηκαν και από την ομορφάδα και την τσαχπινιά του desiro οπότε ελπίζω να ξυπνήσουμε και να χαραχτούν δρομολόγια τοπικά με ανταποκρίσεις να χορτάσει ο κόσμος από Καρδίτσα Καλαμπάκα και Τρίκαλα τραίνο και φθηνή γρήγορη και αξιόπιστη μετακίνηση προς Θεσσαλονίκη και προς Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή