Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

H κρατική εταιρεία, θα βρεθεί αντιμέτωπη με αδιέξοδο, αν δεν υποβληθεί δεσμευτική πρόταση για την αγορά της, στο πλαίσιο του δεύτερου διαγωνισμού.
Παρατάσεις επί παρατάσεων, με αυτή που λήγει αύριο, Τετάρτη 6 Ιουλίου, να είναι η τέταρτη στο δεύτερο διαγωνισμό για την πώληση της κρατικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αύριο, θα φανεί αν θα υπάρχει ελπίδα πώλησης της εταιρείας ή αν τελικώς θα οδηγηθεί σε λύση και εκκαθάριση.
Εάν αύριο δεν κατατεθεί έστω και μία δεσμευτική προσφορά, από τους τρεις που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον όταν επαναπροκηρύχθηκε ο διαγωνισμός πώλησης, τότε τα πράγματα θα είναι εξαιρετικά σκούρα για τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού δεν υπάρχει περίπτωση να επιστραφούν τα 750 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν σε κρατικές ενισχύσεις.


Η κυβέρνηση, βέβαιο είναι ότι εύχεται και προσεύχεται, τουλάχιστον ένας από τους από τους τρεις που σε τούτο το διαγωνισμό εκδήλωσαν ενδιαφέρον - δηλαδή τη Ferrovie dello Stato Italiane, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τους Ρώσους της RZD- να καταθέσει δεσμευτική προσφορά. Γιατί αν δεν υπάρξει δεσμευτική προσφορά, μετά κάποιος θα πρέπει να απαντήσει στο πολύ καυτό ερώτημα "τι κάνουμε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ", το επιβατικό έργο, τους χιλιάδες που απασχολούνται στην εταιρεία;"
Δεν γίνεται δε αναφορά στο εμπορευματικό κομμάτι των σιδηροδρομικών μεταφορών, γιατί η αγορά έχει ήδη φροντίσει να προετοιμαστεί, αφού άδειες δραστηριοποίησης έχουν πάρει η j.v. της Gold Air Cargo και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, η Rail Cargo Logistics Goldair όπως και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics, πίσω από την οποία βρίσκεται η κινεζική Cosco.
Τα φορτία που βγαίνουν στο Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, αλλά κυρίως στον ΟΛΠ και, πρέπει να εξυπηρετηθούν, θα εξυπηρετηθούν, αν όχι από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από άλλο μεταφορέα.
Εντός των επομένων 24ωρών λοιπόν, θα μπορούμε με αρκετή βεβαιότητα να εικάσουμε το τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ένα βασικό κομμάτι του άλλοτε ενιαίου ΟΣΕ, που μετά από τις μεγάλες προσπάθειες των τελευταίων ετών για εξυγίανση, ως την "τελευταία στιγμή" δέχεται τα πλήγματα των κρατικών ανακολουθιών, που την υποβαθμίζουν και τη χρεώνουν με άσκοπα κόστη, όπως συνέβη με τον αποκλεισμό της γραμμής στην Ειδομένη.


Πηγή:
- ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
http://www.voria.gr/article/tha-sfirixoun-i-ochi-avrio-i-ependites-gia-tin-trenose




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου