Τρίτη, 5 Ιανουαρίου 2016

Στα «χαρακώματα» ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ για το κόστος συντήρησης βαγονιών

Στα «χαρακώματα» βρίσκεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ΕΕΣΣΤΥ για το κόστος συντήρησης βαγονιών. Μεταξύ των δυο εταιρειών, υπάρχει σημαντική διαφωνία για το κόστος συντήρησης του… 2014.

Του Φώτη Φωτεινού

Το 2014, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενέγραψε δαπάνες 27,8 εκατ. για τη συντήρηση τροχαίου υλικού, έναντι 21,9 εκατ. το 2013. Ωστόσο, η σιδηροδρομική εταιρεία αμφισβητεί το ποσό αυτό και μάλιστα, το όλο ζήτημα έχει οδηγηθεί σε διαιτησία.





«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατόπιν ελέγχου των στοιχείων κοστολόγησης που έχουν αποσταλεί, διατηρεί σημαντικές επιφυλάξεις για την ακρίβεια της κοστολόγησης των εργασιών συντήρησης από την ΕΕΣΣΤΥ.

Για τις αμφισβητούμενες, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κοστολογήσεις εργασιών συντήρησης, η εταιρεία θα ζητήσει άμεσα αρμοδίως την εφαρμογή του άρθρου 7 της Σύμβασης Συντήρησης μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, σχετικά με τη συγκρότηση της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών και την υποβολή Προσφυγής σε αυτήν», αναφέρεται στον ισολογισμό του 2014 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες.

Πάντως, σιδηροδρομικοί επικρίνουν και τη νέα σύμβαση συντήρησης που ετοιμάζεται να υπογράψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ΕΕΣΣΤΥ, εκτιμώντας ότι ξεπερνά τα 30 εκατ. ετησίως, προς όφελος των υποψήφιων αγοραστών της ΕΕΣΣΤΥ.

Στα 1,47 εκατ. τα κέρδη προ φόρων του 2014

Ο κύκλος εργασιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά την χρήση 2014, ανήλθε σε 140,78 εκατ. (συμπεριλαμβάνονται τα 50 εκατ. των άγονων γραμμών), έναντι 130,55 εκατ. την αντίστοιχη χρήση του 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 7,84%.

Το αποτέλεσμα προ φόρων, κατά την χρήση 2014, ανήλθε σε κέρδη 1,47 εκατ., έναντι κέρδους 1,95 εκατ. την χρήση του 2013, σημειώνοντας μείωση 24,57%.



Πηγή:
- Στα «χαρακώματα» ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ για το κόστος συντήρησης βαγονιών
http://www.metaforespress.gr/sidirodromos/item/13456-sta-xarakomata-trainose-eessty-gia-to-kostos-syntirisis-vagonion.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου