Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

Η Επιτροπή Μονοπωλίων καλεί τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους (Deutsche Bahn) σε διαχωρισμό και ιδιωτικοποίηση

Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα...

Η επιτροπή υποστηρίζει ότι η ολοκληρωμένη δομή των DB αποτελεί αρνητική διακριτική μεταχείριση απέναντι σε πιθανούς ανταγωνιστές της. Η επιτροπή είναι πεπεισμένη ότι για να αρθούν οι διακρίσεις θα πρέπει να ξεχωρίσουν εντελώς οι δραστηριότητες της σιδηροδρομικής υποδομής από τις υπηρεσίες σιδηροδρομικών μεταφορών στους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους. Το υπάρχον νομικό πλαίσιο πρέπει να αλλάξει λέει προκειμένου να αρθούν οι περιορισμοί και τα εμπόδια για την είσοδο νέων επιχειρήσεων στον κλάδο. Η επιτροπή ισχυρίζεται ότι απαιτείται μεγαλύτερη διαφάνεια και ένας ανεξάρτητος φορέας για να αξιολογήσει τη δυνατότητα επιπλέον απορρύθμισης...


Επίσης πιστεύει ότι για τις περιφερειακές γραμμές θα πρέπει να αποφευχθούν οι απευθείας αναθέσεις και να γίνεται επιλογή του αναδόχου μετά από διαγωνισμό.

Τέλος ένα ακόμη πρόβλημα που διαβλέπει η επιτροπή είναι η δυσκολία των ιδιωτών να χρηματοδοτήσουν την αγορά νέου τροχαίου υλικού...

Οι άνθρωποι έχουν πολύ πλάκα. Δηλαδή να βρούμε τρόπο να καλύψουμε την χρηματοδότηση της υποδομής και του τροχαίου υλικού από δημόσιες δαπάνες και να αφήσουμε τους ιδιώτες απερίσπαστους να νεμηθούν τα πεντακάθαρα κέρδη. Το παραμύθι με το λύκο να φυλάει τα πρόβατα το θυμάστε;

Αυτή είναι η Ενωμένη Ευρώπη όχι των λαών αλλά των πολυεθνικών...

να μας ζήσει να την χαιρόμαστε...

Πηγή:
- Monopolies Commission calls for DB unbundling and privatisation
http://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/monopolies-commission-calls-for-db-unbundling-and-privatisation.html

- άρθρο του Railway Journal: Germany and France cling to their railway monopolies
http://www.railjournal.com/index.php/blogs/tony-berkeley/germany-and-france-cling-to-their-railway-monopolies.html?channel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου