Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2015

Την άνοιξη του 2017 ολοκληρώνεται το σιδηροδρομικό τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός

Το γεφύρι της Άρτας (βλέπε Σήραγγα Καλλίδρομου*) ολοκληρώνεται...
Η Cosco επεκτείνεται στην προβλήτα 3...
Τα έργα πρέπει να τελειώσουν γιατί το ξεπούλημα είναι κοντά...
Η διάλυση (συγνώμη η απορύθμιση ήθελα να πω) των δημόσιων Ελληνικών Σιδηρόδρομων πλησιάζει στο δραματικό της φινάλε...
Μη δακρύζετε κυρία μου όλα είναι υπό έλεγχο...
Η κυβέρνηση εκβιάζεται από τους θεσμούς με την καραμέλα των παράνομων κρατικών χρηματοδοτήσεων προς ΟΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ (αν δεν ξεπουλήσεις θα επιστρέψεις 3,5 δις ευρώ)
Οι "επενδυτές" που λέει και ο Mr Βαρουφάκης έρχονται...

Όλα τα κομμάτια του παζλ μπαίνουν στη θέση τους...

Όλα μπερδεύονται γλυκά...

Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ...
Καληνύχτα Κεμάλ, Καληνύχτα....

* Συμπτωματικά το βουνό Καλλίδρομο είναι εκείνο το βουνό σε μυστικό μονοπάτι του οποίου κάποτε κάποιος προδότης με το όνομα Εφιάλτης πέρασε τις στρατιές του Πέρση Ξέρξη για να περικυκλώσουν τους 300 του Λεωνίδα...


Διαβάζουμε στις metaforespress:
Η ΕΡΓΟΣΕ, στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, προχωρά με ταχείς ρυθμούς τις εργασίες, σε όλα τα μέτωπα, του Τιθορέα – Δομοκός, όπως επισημαίνει η εταιρεία.
Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο τμήμαΤιθορέα – Λιανοκλάδι.
Αντιστοίχως, οι εργασίες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016.
Παράλληλα, αναμένεται τους, επόμενους 2 μήνες, να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.
Το τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται σε φάσεις, ώστε να μην κωλύεται η κυκλοφορία του ΟΣΕ στη γραμμή και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Μέχρι σήμερα, στη στρώση της γραμμής έχουν ολοκληρωθεί 9 Km σταθερής επιδομής, στη σήραγγα Καλλιδρόμου και 89 Km σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα.
«Η υλοποίηση του έργου, με αυτούς τους ρυθμούς, θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που

είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους», υποστηρίζει η ΕΡΓΟΣΕ.
Πηγή:- Την άνοιξη του 2017 ολοκληρώνεται το σιδηροδρομικό τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
http://www.metaforespress.gr/sidirodromos/item/11755-tin-anoiksi-tou-2017-oloklironetai-to-sidirodromiko-tmima-lianokladi-domokos.html

Elias Stamatis Προσπαθω ειλικρινα να καταλάβω το νοημα αυτου του ποστ ετσι οπως ειναι γραμμενο. Αναδημοσιευση απο το "Βημα" σημερα, ενα αρθρο που μιλαει για την προοδο και την ημερομηνια ολοκληρωσης ενος σημαντικου εργου για τον ελληνικο σιδηροδρομο και αυτο που διαβαζω ειναι κλαψα, σολοικισμοι, συνομωσιες και τα γνωστα για το ξεπουλημα...

Mixanikos Ose τι δεν καταλαβαίνεις;

Mixanikos Ose Αν δανειστώ για να φτιάξω ένα σπίτι, καταχρεωθώ μέχρι τα εγγόνια μου και ο εργολάβος τα κάνει πλακάκια με το μηχανικό και τον τραπεζίτη και μου το χτίσουν σε 20 χρόνια αντί για 3 και με κατακλέψουν, τουλάχιστον έλεγα τώρα που τελειώνει να μπω να το χαρώ εγώ και η οικογένειά μου παρά τη ληστεία. Αλλά τώρα μου λένε ότι τώρα που τελειώνει δεν θα μπω εγώ αλλά θα πρέπει να το πουλήσω (όλως τυχαίως τώρα) και τι να το πουλήσω δηλαδή, στην ουσία να το χαρίσω γιατί ενώ η υποδομή μου κόστισε 12 δις το πουλάω 10 +10 εκατομμύρια (ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ) σε κάποιον που δεν ίδρωσε καθόλου για το χτίσιμο ούτε ξοδεύτηκε ούτε χρεώθηκε, Και δεν πουλάω την υποδομή αλλά μόνο το δικαίωμα χρήσης ώστε κάθε ζημιά πάλι στου κασίδη το κεφάλι ενώ τα κέρδη καθαρά στους αγοραστές, που κάποιοι Βαρουφάκηδες δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμη τους αποκαλούν μετά τα 12 δις "ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ". Και μάλιστα τώρα που έχω προοπτικές να ρεφάρω, (δηλαδή τώρα που η cosco δηλαδή ένας παγκόσμιος κολοσσός αρχίζει να φαίνεται ότι πάτησε πόδι στον Πειραιά και επεκτείνεται (βλ προβλήτα Ν3) και θα αρχίσει να μεταφέρει (ασύλληπτα) πολλά εμπορεύματα και όχι ψίχουλα όπως σήμερα. Οπότε λες δεν μπορεί ρε φίλε, με ηλεκτροκίνηση και νέες γραμμές και τούνελ και ERTMS ο μεταφορέας θα χεστεί στο τάλιρο (ίσως η εκτίμηση για 50 εκατομμύρια κέρδη το χρόνο να είναι υπερβολικά υποτιμημένη. Ε δεν είναι κρίμα για σένα και για τα παιδάκια σου; Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό πραγματικά λυπάμαι πολύ... Αν πάλι κάνω λάθος βοήθησέ με να το δω το λάθος μου. Εγώ πάντως αν ήμουν η τρόικα και ήθελα να πάρω πίσω τα λεφτά μου από το καταχρεωμένο ελληνικό κράτος θα άφηνα και κάτι κερδοφόρο σε αυτό το κράτος (πχ ΟΠΑΠ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ) έτσι δεν είναι; emoticon wink


Mixanikos Ose Ο Γερμανός μηχανικός της siemens (ο εκπρόσωπος του "επενδυτή" δηλαδή) που ήρθε να δει τα δόντια μας (του αλόγου που θα αγοράσει ντε της ΕΕΣΣΤΥ) ρωτούσε αν έχουμε προβλέψει κονδύλια για επενδύσεις και όταν τον ρώτησα μα εσείς δεν θα κάνετε επενδύσεις είπε ναι θα κάνουμε αλλά ρωτάω ποιος θα τις χρηματοδοτήσει!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου